Slider 1 – Standaard template / 1 kolom
Slider 2 – Standaard template / 1 kolom
Slider 3 – Standaard template / 1 kolom

Tips van ons team

Nederlandse Norm Gezond Bewegen


Om een goede gezondheid te behouden is het gewenst tenminste vijf dagen per week 30 minuten matig intensieve lichaamsbeweging te hebben. Voor kinderen, jongeren en mensen met overgewicht is het gewenste aantal minuten per dag tenminste 60.

Bron: NISB
2017-10-27T14:03:01+02:00
Nederlandse Norm Gezond Bewegen Om een goede gezondheid te behouden is het gewenst tenminste vijf dagen per week 30 minuten matig intensieve lichaamsbeweging te hebben. Voor kinderen, jongeren en mensen met overgewicht is het gewenste aantal minuten per dag tenminste 60. Bron: NISB
hans-post
Wanneer u voor het herstel van uw klacht een oefenschema krijgt van uw therapeut, is het van belang dat u deze zoveel mogelijk volgt. Het schema is afgestemd op de doelen die de therapeut samen met u heeft besproken. Wanneer u te weinig of teveel oefent, kan dit nadelig werken voor het herstel. Mocht u tijdens het oefenen thuis er niet goed uitkomen met uw schema, trek dan op tijd aan de bel om uw vragen te bespreken.
2017-10-25T15:26:03+02:00
hans-post
Wanneer u voor het herstel van uw klacht een oefenschema krijgt van uw therapeut, is het van belang dat u deze zoveel mogelijk volgt. Het schema is afgestemd op de doelen die de therapeut samen met u heeft besproken. Wanneer u te weinig of teveel oefent, kan dit nadelig werken voor het herstel. Mocht u tijdens het oefenen thuis er niet goed uitkomen met uw schema, trek dan op tijd aan de bel om uw vragen te bespreken.

Fitnorm


Om een goede conditie van het hartvaatstelsel te bewerkstelligen is drie maal per week tenminste 20 minuten intensieve lichaamsbeweging nodig.

Bron: NISB
2017-10-27T14:09:33+02:00
Fitnorm Om een goede conditie van het hartvaatstelsel te bewerkstelligen is drie maal per week tenminste 20 minuten intensieve lichaamsbeweging nodig. Bron: NISB
friso-arent
Voel je ergens pijn? Ga er dan voorzichtig mee om en overbelast deze niet. Wij zien vaak patiënten die al maanden last hebben van hun schouder en ondanks die klachten toch dingen doen waarmee ze de schouder overbelasten. Denk hierbij aan sporten, in de tuin werken of zware dingen tillen.

Wacht niet te lang voordat u bij een specialist langs gaat als uw klachten niet overgaan en/of ook niet verminderen. U kunt bij ons online een afspraak maken.
2017-10-25T15:14:43+02:00
friso-arent
Voel je ergens pijn? Ga er dan voorzichtig mee om en overbelast deze niet. Wij zien vaak patiënten die al maanden last hebben van hun schouder en ondanks die klachten toch dingen doen waarmee ze de schouder overbelasten. Denk hierbij aan sporten, in de tuin werken of zware dingen tillen. Wacht niet te lang voordat u bij een specialist langs gaat als uw klachten niet overgaan en/of ook niet verminderen. U kunt bij ons online een afspraak maken.

Oncologie


"Val niet stil als je kanker hebt, blijf bewegen"

 

bron:  <img src=”banner-kanker.jpg” alt=”Marlieke van kooten oncologie” title=”kanker? blijf bewegen”>
2017-11-17T10:58:30+01:00
Oncologie "Val niet stil als je kanker hebt, blijf bewegen"   bron: